در مجارستان به عنوان دانشجو کار کنید

آیا در طول تحصیل به فکر کار دانشجویی در مجارستان هستید؟ ممکن است برخی از شما تصمیم بگیرید که برای تأمین هزینه های زندگی خود یا به دست آوردن تجربه کاری ارزشمند ، در طول تحصیل یا تعطیلات تابستانی به طور نیمه وقت کار کنید. در حال حاضر ، بسته به تابعیت شما ، حقوق و تعهدات مختلفی وجود دارد. اگر دانشجویی هستید که از کشور EEA (کشورهای عضو اتحادیه اروپا و نروژ ، سوئیس ، ایسلند و لیختن اشتاین) استفاده می کنید ، محدودیتی درمورد ساعات کاری وجود ندارد و شما نیاز به داشتن کارت ثبت نام دارید. اگر شما شهروند کشوری هستید که بخشی از منطقه اقتصادی اروپا (کشور غیر EEA) نیست ، می توانید در طول تحصیل خود با اجازه اقامت برای اهداف تحصیل استخدام شوید و هفته ای 24 ساعت کار در طول دوره تحصیل خود کار کنید ، یا 90 روز یا 66 روز کاری خارج از دوره تحصیل است.

کار دانشجویی در مجارستان

کارفرمایان ساعات کار و شرایط انعطاف پذیر را برای دانشجویان فراهم می کنند (نیمه وقت ، 4 یا 6 ساعت در روز) می توانید زندگی خود را در کنار بودجه ماهانه خود تأمین کنید وتجربه کار را بدست آورید.

جهت کار دانشجویی در مجارستان ، بیشتر موسسات آموزش عالی در مجارستان دفاتر شغلی خود را دارند که دانشجویان می توانند در مورد شغل های موجود اطلاعات کسب کنند. این دفاتر از طریق بانکهای اطلاعاتی و همچنین سازماندهی برنامه هایی برای دانشجویانی که به دنبال شغل هستند فرصت های شغلی را ارائه می دهند و در برنامه ریزی و مدیریت شغلی به شما کمک می کنند.