برای گرفتن پذیرش از کجا آغاز کنیم

7 نکته برای برنامه ریزی اخذ پذیرش خود

1. با کلیات کشور مجارستان آشنا شوید

اولین قدم را برای برنامه ریزی تحصیلات خود بردارید و با سیستم آموزش عالی مجارستان ، دانشگاه ها وامکانات تحصیلی آشنا شوید تا بهترین موارد مناسب برای شما پیدا شود و دانشگاه های سراسر مجارستان را به کمک مشاورین ما بررسی نمایید تا یک نتیجه کلی در مورد چگونگی و محل تحصیل کسب کنید.

2. رشته تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

بانک اطلاعاتی موسسه ما و مشاورین ما می توانند با مرور در زمینه های دانشگاه ها ، کالج ها ، شهرها و مقاطع تحصیلی به شما در یافتن رشته های تحصیلی که دوست دارید و مناسب شماست کمک کند. در حال حاضر موسسه ما نماینده تمامی دانشگاه های معتبر مجارستان و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران می باشد.حدود به 500+ رشته را به زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و چند زبان دیگر در معتبر ترین دانشگا ه های مجارستان ارائه می شود.

3. استعلام دانشگاه

وقتی موفق به انتخاب دانشگاه آینده خود شده اید ، برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد خود دانشگاه و دوره مورد نظر برای درخواست خود ، به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید. برای اطلاع درباره جزئیات مهلت دریافت پذیرش و در صورت لزوم زمان مصاحبه در اسکایپ اطلاعات جمع آوری کنید.

4- توجه به مهلت دریافت پذیرش(deadline)

دانشگاه هاممکن است مهلت های خاص خود را برای دوره پذیرش داشته باشند ، جدول زمانی برنامه می تواند در زمان بندی کلی به شما کمک کند اما مهلت های هر موسسه متفاوت است.

5- در مورد گزینه های بورسیه و کمک هزینه تحصیل در مجارستان بخوانید

مهم آن است که از ابتدا در نظر بگیرید که چگونه شهریه سالانه را تأمین می کنید. از آنجا که بورس های تحصیلی را نمی توان به تمام متقاضیان اعطا کرد ، ممکن است شما نیاز داشته باشید هزینه های زندگی و شهریه دانشگاه خود را به تنهایی پوشش دهید. خوشبختانه ، در مجارستان گزینه های مختلف بودجه برای دانشجویان خود تأمین مالی برای تأمین بودجه سال دانشگاه خود ارائه می شود برای کمک به شما در برنامه ریزی بودجه خود ، به قسمت بورس تحصیلی مراجعه کنید.

6. درخواست خود را آماده کنید

به طور کلی ، برای درخواست دوره انتخابی ، باید برخی از مدارک اساسی مانند آزمون مهارت زبان یا دیپلم های بدست آمده خود را داشته باشید. برای اطلاع از آنچه باید ارائه شود ، به مدارک لازم و فرم پذیرش مراجعه کنید. لطفا توجه داشته باشید که ما این الزامات را به طور کلی ذکر کردیم بنابراین ممکن است انتظارات دانشگاه یا کالج ها متفاوت باشد.

7. موفق باشید!

Kéz és lábtörést! (شکستن یک پا! به انگلیسی) روش مجارستانی برای آرزوی موفقیت برای کسی است. اگر متقاضی ترم پاییزی هستید ، باید تا ماه ژوئیه یک اعلان دریافت کنید ، در صورت تمایل به شروع تحصیلات خود در ترم بهار از فوریه ، نتایج نهایی خود را تا پایان ژانویه دریافت خواهید کرد. برای تحصیلات آینده خود در مجارستان موفق باشید!