قوانین جدید سفر به مجارستان (مربوط به کرونا) در 15 ژوئیه 2022 اعلام شد.

قوانین جدید سفر به مجارستان از 15 ژوئیه سال 2022 ، دولت مجارستان محدودیت های جدید ورود را معرفی می کند. طبق مصوبه دولت 341/2020. (VII. 12.) کشورها بر اساس شدت وضعیت COVID در هر یک از گروه های “قرمز” ، “زرد” و “سبز” طبقه بندی می شوند. بیشتر کشورهایی که در برنامه Stipendium Hungaricum شرکت می کنند در گروه “قرمز” طبقه بندی می شوند ، می توانید لیست کامل را در زیر بیابید.

شهروندان مجارستان و نزدیکان آنها می توانند از یک کشور “سبز” بدون معاینه درمانی وارد کشور مجارستان شوند. یک شهروند مجارستانی که از یک کشور “زرد” یا “قرمز” گرفته می شود ، در مرز تحت معاینه های بهداشتی قرار می گیرد و باید به مدت 14 روز قرنطینه شود. یک استثنا در این مورد در صورتی است که آنها می توانند دو تست کروناویروس منفی را 48 ساعت فاصله در 5 روز گذشته نشان دهند. یک شهروند مجارستانی که از یک کشور “زرد” می آید ، ممکن است پس از اولین آزمایش منفی کرووین از قرنطینه رها شود ، اما اگر از یک کشور “قرمز” بدست آید ، دو آزمایش منفی لازم است.

در مورد شهروندان غیر مجارستانی ، افرادی که از یک کشور “زرد” می آیند می توانند تحت شرایطی مانند شهروندان مجارستان وارد شوند ، اما ورود از کشور “قرمز” امکان پذیر نیست ، مگر اینکه درخواست استثناء آنها پذیرفته شود. شهروندان غیر مجارستانی که از یک کشور “زرد” آمده و یا دارای اجازه اقامت مجوز بیش از 90 روز اقامت در مجارستان هستند ، نیازی به درخواست استثناء برای ورود به مجارستان ندارند.

قوانین جدید سفر به مجارستان در پاندمی کرونا

قوانین جدید سفر به مجارستان

به سه کشور تقسیم می شود

کشورهای قرمز :

کشورهای “قرمز”: جمهوری آلبانی ، بوسنی و هرزگوین ، جمهوری بلاروس ، جمهوری کوزوو ، جمهوری مقدونیه شمالی ، مولداوی ، مونته نگرو ، اوکراین ، همه کشورهای آفریقایی ، همه کشورهای آسیایی ، به جز ژاپن و جمهوری خلق چین ، همه کشورها متعلق به قاره استرالیا و تمام کشورهای آمریکایی به جز کانادا و ایالات متحده هستند.

کشورهای زرد :

کشورهای “زرد”: بلغارستان ، انگلیس ، نروژ ، فدراسیون روسیه ، رومانی ، جمهوری صربستان ، پادشاهی سوئد ، ژاپن ، جمهوری خلق چین ، کانادا و ایالات متحده آمریکا.

کشورهای سبز :

کشورهای “سبز”: کشورهایی که طبقه بندی زرد یا قرمز دریافت نکرده اند “سبز” هستند. در میان کشورهایی که در برنامه Stipendium Hungaricum شرکت می کنند ، این لیست فقط جمهوری کره را شامل می شود.

دولت مجارستان مرتباً طبقه بندی کشورها را بررسی خواهد کرد و آن را با تغییرات احتمالی در وضعیت COVID تنظیم می کند.

درخواست استثناء: افراد خارجی ، و به همین دلیل دارندگان بورسیه های تحصیلی Stipendium Hungaricum که از کشورهای “قرمز” می آیند ، می توانند درخواست خود را برای استثناء و اجازه ورود با مدارک پشتیبان در وب سایت پلیس ملی (به زبان مجارستانی یا انگلیسی) ارسال کنند: https: // ugyintezes. polic.hu/en/meltanyossagi-kerelem

لطفاً توجه داشته باشید که محدودیت های فعلی ذکر شده در بالا با پیشرفت شرایط در هفته های آتی تغییر می کند ، بنابراین به کسانی که تحصیل خود را به عنوان دارنده بورس تحصیلی Stipendium Hungaricum شروع یا ادامه می دهند ، توصیه می شود که صفحه خبری وب سایت های رسمی را بررسی کنند. برنامه Stipendium Hungaricum و بنیاد عمومی Tempus به ترتیب در https://stipendiumhungaricum.hu و https://tka.hu/english به ترتیب.

به دارندگان بورسیه های تحصیلی Stipendium Hungaricum توصیه می شود با دانشگاه میزبان خود تماس بگیرند تا سیستمی را که در آن دانشگاه ثبت نام آنلاین را انجام خواهد داد و چارچوبی که در آن پاییز (به صورت آنلاین ، آفلاین یا به صورت ترکیبی) شروع می شود ، در زمینه مورد نظر خود انتخاب کنند. . مطابق آیین نامه عملیاتی Stipendium Hungaricum ، دارندگان بورس تحصیلی نیز ممکن است تصمیم بگیرند که تحصیلات خود را با شرایطی که در آیین نامه عملیاتی مشخص شده است به تعویق بیاندازند. با این حال ، این گزینه فقط باید پس از بررسی دقیق و به عنوان آخرین راه حل انتخاب شود. همچنین اکیداً توصیه می شود که کلیه دارندگان بورس تحصیلی موفق بورس تحصیلی را تا مهلت مقرر بپذیرند ، بدون در نظر گرفتن ابهامات موجود ، مدارک مربوط به مفقودالاثر را از طریق سامانه آنلاین ارسال کرده و در صورت امکان ، روند ویزا را آغاز کنند. با توجه به روادید ویزا ، ما می خواهیم توجه داشته باشیم كه اگر صاحب بورس تحصیلی با مشكلاتی روبرو می شود كه به نزدیكی كنسولگری مراجعه می كنند ، باید آنها را برای انجام روند ویزا در كنسولگری دیگر مجارستان در منطقه مورد نظر در نظر بگیرند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *